У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи. У цій вправі ми, працюючи в малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, можуть допомогти нам удосконалити нашу стратегїю оцінювання.
Володимире, Ви позитивно оцінили діяльність щодо учнівської презентації. Мені теж сподобалося робити це. А як вам ідеї щодо фасилітації :) ?
ОтветитьУдалитьПозитивно ставлюсь до фасилітації. Адже я підтримую демократичний стиль навчання.
ОтветитьУдалить