пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи. У цій вправі ми, працюючи в   малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, можуть допомогти нам удосконалити  нашу стратегїю оцінювання.

2 комментария:

  1. Володимире, Ви позитивно оцінили діяльність щодо учнівської презентації. Мені теж сподобалося робити це. А як вам ідеї щодо фасилітації :) ?

    ОтветитьУдалить
  2. Позитивно ставлюсь до фасилітації. Адже я підтримую демократичний стиль навчання.

    ОтветитьУдалить